Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Benjamins & Trainingsleden

Wil je graag gaan hockeyen? Super leuk! Bij HOCO ben je al welkom vanaf 4 jaar!

Ben je 4 jaar geworden en wil je gaan hockeyen, dan kan dat!

Je kan je inschrijven voor een proefles en als je het dan nog steeds graag wilt, ga je in de zaal trainen bij Nikki Verschuuren. Dit is een trainer van Kicks ’n Sticks. Hij leert je dan spelenderwijs de eerste kneepjes van het hockeyspel! Het jaar daarna zal je ook buiten training gaan krijgen op de velden van HOCO.
De training zal hoogstwaarschijnlijk op zaterdag plaatsvinden. Dit kan echter nog naar de woensdag of vrijdag verplaatst worden in verband met aanmeldingen.

Daarnaast organiseren we op verschillende zondagochtenden een interne competitie op de velden van HOCO.

Ben je voor 1 oktober 5 jaar geworden en wil je gaan hockeyen, dan kan dat!

Je kan je inschrijven voor een proefles en als je het dan nog steeds graag wilt, ga je buiten en binnen trainen bij Nikki Verschuuren. Dit is een trainer van Kicks’n Sticks.
De trainingen zullen doordeweeks gegeven worden op de velden van HOCO.
Hij leert je dan zowel buiten als binnen de kneepjes van het hockeyspel. Je leert al steeds meer wennen aan het buiten hockeyen.
Het jaar daarna mag je dan in drietallen gaan hockeyen, waarbij je gaat trainen en op zaterdag wedstrijden spelen.

Deze trainingen zullen op de woensdag of vrijdagmiddag plaats gaan vinden.
5 keer buiten, 5 keer binnen, winterstop, 5 keer binnen en tot slot 5 keer buiten.

Ben je voor 1 oktober 6 jaar geworden en wil je gaan hockeyen, dan kan dat!

Je kan je inschrijven voor een proefles en als je het dan nog steeds graag wilt, ga je buiten en binnen trainen bij Nikki Verschuuren. Dit is een trainer van Kicks ’n Sticks.
De trainingen zullen doordeweeks gegeven worden op de velden van HOCO en deels in de zaal. Afhankelijk van instromen in najaar of voorjaar.

Najaar (september): 5 keer buiten en 5 keer binnen.

Voorjaar (maart): 5 keer binnen en 5 keer buiten.

De trainingen zullen gegeven worden op woensdag of vrijdagmiddag.
Na een half jaar zal je dan in een team gaan spelen. Afhankelijk van je leeftijd zal dit dan in een drietal, zestal of achttal zijn.