Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

#WIJZIJNHOCO en WIJ ZOEKEN JOU

10-6-2024

#WijzijnHOCO

Onze vereniging bloeit! In het nieuwe seizoen starten we met ruim 50 teams, van jong tot oud. Meiden, jongens (HvB), GAAF, veteranen, mini’s. Wij vinden het belangrijk dat iedereen een plezierige en sportieve hockeybeleving heeft. En daar hebben we ook jou voor nodig!

We zijn als vereniging heel hard op zoek naar doe- en denkkracht, voor allerlei kleine en grotere taken of activiteiten.

We doen een oproep aan spelers, ouders, anderen om bij te dragen.

Dat kan op diverse manieren en zeker ook met je eigen ideeën!

#WijzijnHOCO en wij staan open voor jouw inbreng.

Waar kun je aan denken?

Onze teams hebben natuurlijk behoefte aan trainers en coaches.

Maar we zoeken ook friskijkers en – doeners die in de aanpak of ondersteuning iets willen betekenen! Heb jij belangstelling, heb je suggesties? Wij horen ze graag.

Alle hens aan het veld!

Zonder wedstrijdsecretariaat, planning, scheidsrechters kunnen we de wekelijkse wedstrijden niet draaien. Wat extra handen achter de schermen om dit voor elkaar te krijgen, zijn super fijn. Een taak kan klein zijn, maar van grote betekenis voor al onze teams! Heb jij overzicht, talent om te plannen? Of houd jij van puzzelen?

Of lijkt het je leuk om op het veld te staan en een wedstrijd te fluiten?

Dan is een bijdrage in deze activiteiten misschien iets voor jou.

Ben jij een handige ‘social’ en/of heb jij talent om informatie te delen of juist op te halen wat onze leden denken en vinden?

Onze communicatievrijwilligers kunnen zeker extra ondersteuning gebruiken.

Originele ideeën? Een vlotte pen? Een toegankelijke gesprekspartner?

Dan kun jij iets betekenen voor de vereniging of bijvoorbeeld voor één van onze lijnen van spelers en speelsters!

Ben jij een organisator, een regelaar, iemand die handig is en overzicht heeft?

Voor alle spelerslijnen van jongste jeugd, junioren tot (jong)senioren geldt dat we graag versterking hebben in het uitvoeren van kleine taken. Denk aan contactpersoon zijn voor één of meer teams als ze vragen hebben, aan het ondersteunen bij indelen van teams, het sparren met een trainer, het ondersteunen van een initiatief om een activiteit te organiseren (een feestje, een toernooi, een oefenwedstrijd, een ‘interland’).

Of andere dingen…

Belangrijk is dat we vooral mensen nodig hebben die iets willen doen. Liever 10 mensen voor een kleine taak, dan 1 hele grote taak bij één persoon.

Bedenk dat ook jouw sportieve ervaring en plezier op het veld of langs de lijn niet kunnen zonder vrijwilligers!

#WijzijnHOCO en wij hechten waarde aan een goede sfeer, het gevoel dat we samen een club zijn. Die maken we met elkaar. Doe ook mee!

Bied je aan of stel je vraag aan [email protected]