Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Helaas

19-6-2022

Lieve mensen,

MHC HOCO is een vereniging die gericht is op de gezamenlijke passie: Hockey! Samen moeten wij onze vereniging draaiende houden en beleeft iedereen er op haar/zijn manier plezier aan. De één door actief te zijn als speelster/speler in een team, de ander door aan te moedigen langs de lijn door te coachen en de ander weer door deel te nemen aan een commissie. Sport verbindt, is belangrijk voor eenieders gezondheid en laat allerlei goede stofjes vrijkomen in ons lichaam o.a. serotonine & endorfine!

De
diverse commissies & het bestuur willen van alles initiëren maar lopen spaak op gebrek aan, handjes. Het afgelopen seizoen hebben we meerdere keren een oproep gedaan om je op te geven als vrijwilliger. Buiten enkele kanjers die zich aangemeld hebben, bleef het oorverdovend stil. Dit heeft, helaas gevolgen voor het komend hockeyseizoen!

We gaan per nieuw seizoen 2022/2023, bepaalde taken ‘verplicht’ stellen. Dit is iets wat we niet willen, maar zien ons er wel toe genoodzaakt nu de krapte op het vrijwilligersaanbod, buiten teamgerelateerde zaken, bijna is gekrompen tot het nulpunt.
Je moet hierbij denken aan
verplichte taken: ‘bardiensten, fluiten, trainingstoezicht, bemannen wedstrijdtafel, content aanleveren voor website / lokaal krantje, evenementen, feesten, onderhoud, etc..

Later meer..