Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Uitnodiging voor Algemene Leden Vergadering op 21 september 19.30

20-8-2023

Het bestuur van Mixed Hockey Club (MHC) HOCO nodigt haar ereleden, leden van verdienste, senior-leden (hierbij horen ook recreanten, trimhockeyers en spelers van DDW, ouders van jeugdleden en de jeugdleden van 16 jaar en ouder uit voor het bijwonen van de Algemene Leden Vergadering (ALV) in verband met de afsluiting van het verenigingsjaar 2022-2023.

De ALV vindt plaats op donderdag 21 september om 19.30 uur in het clubhuis aan de Sportlaan 10 te Oisterwijk.

Het bestuur hoopt dat alle genoemde leden en ouders van jeugdleden bij deze vergadering aanwezig zijn. Bij verhindering graag schriftelijk afmelden bij het secretariaat (Postbus 213, 5060 AE  Oisterwijk) of per mail naar [email protected]).

Het digitale jaarverslag is voorafgaand aan de ALV op te vragen bij de secretaris. Er worden geen hand-outs meer uitgereikt voorafgaand aan de ALV, dus als je een geprinte versie van het jaarverslag wil hebben tijdens de ALV neem deze dan s.v.p. zelf mee.

Oisterwijk, 20 augustus 2023

Het bestuur van MHC HOCO: Peter-Willem, Evelien, Niels en Bas