Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

2-5-2021

Beste leden en coaches van de B C en D jeugd,

Op Zaterdag 10 juli organiseren wij weer het B en CD toernooi

Dit maal met het thema: Olympische spelen

Het niveau is alles tussen de 2e - 6e klasse dus echt breedte hockey voor recreatieve teams voor zowel jongens als meisjes.

De openingsceremonie begint op zaterdag om 9u en tussen de wedstrijden door is er tijd voor spelletjes en spectaculaire attracties zoals o.a. Tobbedansen een Roller-tubes en veel meer!

Rond de middag zal er door ons voor een lekkere lunch gezorgd worden, dat zit bij het inschrijfgeld in.

Omstreeks 16.30 zal het toernooi worden afgesloten met het uitreiken van medailles aan de deelnemers

Aanmelden met je team kan tot midden juni, we hebben plaats voor maximaal 30 teams en vol is vol.

De deelname kosten bedragen 150 euro per team, maar voor HOCO teams slechts 75 euro!

Aanmelden of vragen, mail maar even aan: [email protected]

Let op: Dit alles is onder voorbehoud dat het onder de dan geldende coronaregels doorgang kan vinden, anders komt het volledige inschrijfgeld retour.

Jetta, Pitrick, Bas en Niels (06-20418413)