IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Doe mee met de club van 100!

12-4-2021

Beste leden,

Corona heeft ook een grote impact op onze hockeyclub en de plannen de we maken. Natuurlijk gaan we gewoon door en daarom doen we een beroep op jullie. Wordt lid van de HOCO Club van 100, zodat we ons volgende plan in uitvoering kunnen brengen.

De Club van 100 is voor leden en niet-leden die onze vereniging een warm hart toedragen. De Club van 100 investeert in extra faciliteiten in en om het clubhuis. Door deel te nemen aan de Club van 100 doneer je eenmalig €100 aan MHC HOCO. Je zit je voor de toekomst nergens aan vast.

Wat is het idee?

Een extra een mobiel of vast verkooppunt creëren op het grasveldje tussen onze velden.

Doe jij mee?

Stuur een mail naar [email protected] of een whatsapp naar Niels van de Wiel (06-20418413).

Je krijgt een mooie vermelding dat je lid bent van de Club van 100 en hebt bijgedragen aan het verkooppunt.

Heb je familie, hockeyvrienden en vriendinnen die ook lid willen worden? Maak ze enthousiast en zorg dat ze lid worden van de Club van 100 en stuur een mail naar [email protected].

Sportieve groet,

Bas & Niels