Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Update Grote Club Actie - 1ste superlot verkocht

1-10-2022

Verkoop Grote Clubactie in volle gang
Wat is het mooi om te zien dat onze jeugdleden langs de deuren gaan en online loten aan het verkopen zijn voor de Grote Clubactie. We zijn 1 week onderweg en al 33% van onze doelstelling is behaald. Een mooie tussenstand en gaaf om te zien dat onze jeugdleden lekker bezig zijn met verkopen. Tot 21 november kunnen jullie loten verkopen. Er is dus nog genoeg tijd en ga maar lekker door met verkopen van loten!

1ste superlot verkocht
Afgelopen week heeft Guilia Otten (M3F3) een superlot verkocht. Guilia heeft het lot verkocht aan Gaan Consulting. Klasse gedaan Guilia en dank Gaan Consulting voor het kopen van het superlot!

Online verkoop loten
Wist je dat je ook via de volgende link online een lot kunt kopen? https://lot.clubactie.nl/lot/mhc-hoco/438615
Op een hele makkelijke manier kun je deze link delen in je whatsapps (of in de whatsapp groepen van je ouders
J), probeer het maar eens, het werkt echt heel makkelijk.

Daarnaast kun je gebruik maken van de onderstaande QR-code die ook in het verkoopboekje is opgenomen.

Ga met je camera op je mobiele telefoon over de QR-code en er verschijnt een melding. Klik op deze melding en de rest wijst vanzelf.

Inleveren
Inleveren van boekjes kan iedere zaterdagochtend bij HOCO bij de wedstrijdtafel/ of aan de bar. Ook kun je de boekjes als je klaar inleveren op de volgende adressen:
Bas van Bommel, Rietstraat 2, Oisterwijk 06-30511627
Peter-Willem Burgmans,  Holleneind 10, Haaren 06-41428110

Is je boekje vol en wil je een nieuwe hebben, deze kun je krijgen bij Bas en Peter-Willem.