Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Nieuwe kledinglijn 2020-2026

3-7-2020

Beste leden,

Eerder hebben we jullie bericht over onze nieuwe tenues en de lange termijn samenwerking met The Indian Maharadja enClub. Vol trots kunnen we jullie melden dat de samenwerking in is gegaan op 1 juli jongstleden.

Voor alle leden betekent dit dat we in de zomerperiode het huidige hockey outfit gaan vervangen. Vanaf 1 augustus is het nieuwe outfit (thuis tenue) verkrijgbaar. Om jullie vast een voorproefje te geven heeft Club een vette promo laten maken en is een flyer opgesteld (zie bijlage).

Tijdens de ALV hebben we toegelicht wat onze overwegingen zijn geweest om over te gaan naar The Indian Maharadja. Ook is de financiering van de nieuwe tenues toegelicht. Voor degene die er niet bij aanwezig waren:

De bruto verkoopprijs van een nieuw tenue kost € 106. Dankzij de prachtige overeenkomst die we hebben kunnen sluiten met The Indian Maharadja en Club kost een nieuw tenue € 85 (prijs junioren). Daarbij neemt HOCO € 32,50 voor rekening en vragen wij per lid een eenmalige bijdrage van € 52,50. Voor deze bijdrage krijgt ieder lid eenmalig 1 nieuw thuis shirt, 1 rok/broek en 1 paar sokken.

Alle vaste keepers krijgen eveneens 1 nieuw shirt en teams die geen vaste keepers hebben krijgen 1 shirt. De bijdrage die we hiervoor vragen aan de vaste keepers bedraagt € 25.

HOCO vormt een fonds voor ouders die de kledingbijdrage niet kunnen betalen. Zij kunnen zich melden bij onze vertrouwenspersonen ([email protected] of 06-20775799) , zij toetsen of ouders in aanmerking komen voor een bijdrage uit het fonds.

Nadere informatie over het vervangen van je huidige hockey outfit volgt later deze zomer. Eind augustus ontvangen de leden een eenmalige automatische incasso van € 52,50.

Sportieve groet namens,
Peter Willem, Niels, Rob, Joep, Robert en Bas