Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Feestje langs de lijn op 23 november!

16-11-2019
‘Hup, hup, hup, samen staan wij achter jullie als club!’

Binnenkort speelt MB1 de laatste wedstrijd voor de winterstop. De afgelopen maanden hebben ze keihard geknokt en ze staan op dit moment 2e in de Landelijke Topklasse. Echt een topprestatie!
Het zou zo leuk zijn als er veel publiek is langs de lijn bij deze laatste wedstrijd om onze meiden aan te moedigen. Daarom organiseert HOCO op 23 november a.s. een feestje langs de lijn!

Er wordt gezorgd voor gezellige vuurkorven om de fans warm te houden en een lekker muziekje om de sfeer erin te houden. Ook voor de innerlijke mens wordt gezorgd: er is heerlijke soep, voor de kinderen een broodje knakworst, lekkere koffie en thee bij de bar en na de wedstrijd is er voor de volwassenen een lekker biertje of wijntje.

Komen jullie met zoveel mogelijk mensen dit feestje vieren langs de kant?
Deze meiden verdienen onze support!
De wedstrijd wordt gespeeld op 23 november en start om 12.10 uur.