Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Nieuw bestuur! Even voorstellen!

9-9-2019
Tijdens de afgelopen ALV is er een nieuw bestuur gekomen dat zich even voor wil stellen:
Van links naar rechts:
Bas van Bommel, Peter-Willem Burgmans, Joep de Ruiter, Rob de Weijer, Niels van de Wiel, Robert van der Horst.
======
Hallo ik ben Bas van Bommel, penningmeester van jullie mooie club. Ik ben 45 jaar, getrouwd met Eveline en samen hebben we drie kinderen Marloes, Emma en Lotte. Inmiddels hockeyen we alle 5 bij HOCO, ieder op zijn niveau en met eigen passie! Ik ben sinds 2015 penningmeester, vind dit erg leuk om te doen en draag bestuurlijk ook mijn steentje bij. Jullie kunnen me ook kennen van de sponsorcommissie, de grote club actie en de pub quiz. Naast hockey vind ik het heerlijk om aan andere sporten te doen zoals hardlopen, tennis en skiën. Heb je vragen dan weten jullie me vast te vinden! Reageer ik niet dan ben ik sporten J.
=========
Peter-Willem Burgmans, 46 jaar, geboren in Monster (ZH), opgegroeid in ’s-Hertogenbosch, 12 jaar in België gewoond voor studie en werk, daarna 10 jaar in Amsterdam gewerkt, gewoond en gehockeyd en nu sinds 6 jaar weer woonachtig in Brabant maar met mijn werk in de hoofdstad. Getrouwd met Mariette, trotse vader van Amelie en Floris-Jan. Als gezin zijn we allen op onze manier bij HOCO betrokken. Met veel enthousiasme bouw ik, samen met de anderen bestuursleden, verder aan onze prachtige club! Spreek me gerust aan, ik ben (wij zijn) er voor jullie!
============
Mijn naam is Joep de Ruiter, 41 jaar en sinds 6 jaar betrokken bij Hoco als coach van mijn zoon Willem, mijn dochter Cato speelt ook bij Hoco en zo is mijn zaterdag een echte Hoco dag. Naast bestuurslid Hockey zaken en coach sta ik ook graag achter de bar op vrijdagmiddag. Hoco is voor mij een echte familie club met gezelligheid en sportiviteit op alle niveaus voor alle leden. Heb je vragen of een tip, ik hoor het graag!
===========
Mijn naam is Rob de Weijer, 50 jaar en sinds enkele jaren verantwoordelijk voor facilitaire zaken met als speerpunt de horeca. Ik ben getrouwd met Erica en we hebben drie kinderen Bram, Sophie en Tim die allemaal met veel plezier hockeyen bij HOCO.
Als bar team streven we naar een sportieve en gezellige club waar je jezelf "thuis” voelt.  Mocht je tips of tops hebben laat het me dan weten.
============
Hallo, ik ben Niels van de Wiel, secretaris in het nieuwe bestuur.
Ik ben 57 jaar en getrouwd met Claudy.
Mijn band met hockey/Hoco: Toen ik 7 jaar (1969) oud was ben ik met hockey begonnen bij HOCO. Na mijn studietijd heb ik bij HOD en Deurne gehockeyd en in 2001 ben ik weer teruggekomen bij HOCO Heren 1. Tegenwoordig speel ik een niveautje lager; bij DDW (Door De Week) met zo nu en dan nog een invalbeurt bij veteranen A.
Hockey zit in mijn bloed: in 1938 is HOCO opgericht door een Van de Wiel, mijn peettante en oom zijn ereleden en zowel mijn vader als ik zijn penningmeester geweest. Nu is ook mijn dochter Coco actief met spelen/fluiten/training geven.
Omdat ik HOCO een warm hart toedraag en me betrokken voel bij de club heb ik de functie van Secretaris op me genomen. Daarnaast organiseer ik al een aantal jaren de scheidsrechter cursus en o.a. het succesvolle CD toernooi. Er ligt nog een mooie uitdaging richting de A/B jeugd 😊
Heb je vragen of wil je iets bespreken, laat het me dan weten via mailto:[email protected] of mailto:[email protected].
=============
Robert van der Horst, 44 jaar geleden geboren en opgegroeid in Oss. Sinds 2008 woonachtig in het mooie Oisterwijk met mijn vrouw Peggie, dochter Pien (11) en zoon Hidde (8).
Vanaf jonge leeftijd heb ik zelf met veel plezier gehockeyd en dat doe ik ook nu nog bij Veteranen A. Daarnaast reeds 4 jaar als coach/trainer en regelmatig als scheidsrechter te vinden op de club.
Als bestuurslid zal ik bezig zijn met hockeyzaken en het verder uitbouwen van onze mooie club!