IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

5-6-2019
VOORDEEL – VOOR ALLE LEDEN VAN HOCO

"HealthCity Voordeel Zomerkaart”

Wij hebben goed nieuws voor jullie!

Kies voor één van de drie HealthCity zomerkaarten en "Sport tot 1-september 2019 met veel verenigingsvoordeel”!
Dit is voor veel van jullie een ludieke kans om tijdens de zomermaanden je conditie op peil te houden en zorgt bij aanvang van het seizoen voor aanzienlijk minder blessures.

Er zijn een drietal "HealthCity Voordeel Zomerkaarten”, namelijk:

1. HC Zomerkaart        13 t/m 21 jaar           > €70,-
2. HC Zomerkaart        22 t/m 25 jaar           > €80,-
3. HC Zomerkaart        26 jaar en ouder      > €120,-

Wat zijn de bijbehorende voorwaarden?

• Onbeperkt gebruik van alle groepslessen, racketsport, fitness –en wellnessfaciliteiten*.
• Toegang tot HealthCity Oisterwijk, Vught en Waalwijk.
• Er zal éénmalig €10,- borg voor een toegangspas in rekening worden gebracht. Bij inlevering van de pas voor 1-oktober ontvangt men de borg van ons retour.
• Géén administratiekosten.
• Géén inschrijfgeld.
• Bij aanvang en inschrijving dient het verschuldigde bedrag per pin of contant te worden voldaan.
• Voor het gebruik van de wellness faciliteiten, inclusief sauna geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.
• Er kan géén gebruik worden gemaakt van de luxe zonnebanken, badjassen –en handdoekenservice.
• De Zomerkaart is uitsluitend te gebruiken door NIET - leden van HealthCity. Al bestaande leden van HealthCity kunnen geen gebruik maken de Zomerkaart.
• De Zomerkaart is persoonsgebonden.

Hoe kan iemand zich aanmelden voor de HealthCity Voordeel Zomerkaart?

• Stuur een e-mail naar:mailto:[email protected].
• Of maak telefonisch via 013-5219178 een afspraak.
• Of maak een afspraak via Whatsapp: 06-46254670
• Of kom naar de club.
• Neem een bewijs mee waar uit blijkt dat je lid bent van de vereniging.
• Mochten jullie tussentijds nog vragen hebben dan ben ik bereikbaar op: 013-5219178 of stuur een e-mail naar: [email protected].