Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

CD Toernooi 29 Juni

29-3-2019
Op Zaterdag 29 juni organiseren wij weer het CD toernooi bij HOCO!

Dit maal met het thema: Olympische spelen!

Het niveau is alles tussen de 2e - 6e klasse dus echt breedte hockey voor recreatieve teams voor zowel jongens als meisjes van de C en D leeftijd.

De wedstrijden beginnen rond 9.30 uur en tussen de wedstrijden door is er tijd voor spelletjes en spectaculaire attracties zoals Wipe-out, Paardrijden en Skiën.

Rond de middag zal er door ons voor een lekkere lunch gezorgd worden, dat zit bij het inschrijfgeld in.

Omstreeks 17.00 uur zal het toernooi worden afgesloten met medailles voor iedereen en natuurlijk de sluitingsceremonie.

Aanmelden met je team kan tot eind mei, we hebben plaats voor maximaal 24 teams en vol is vol.

De deelnamekosten bedragen € 75,- voor HOCO teams.
Aanmelden of vragen, mail maar even aan: [email protected]

Let op: de aanmelding is pas definitief als u geld overgemaakt hebt op ons bankrekeningnummer!

Judith Jansen, Pitrick Barendse en Niels van de Wiel (06-20418413)