IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Inleveren lotenboekjes grote clubactie

4-10-2018

Waar lever ik mijn lotenboekje in? #clubactie

Wist je dat:

- wij heel veel enthousiaste lotenverkopers hebben op de club;

- wij heel druk bezig zijn met het vullen van de prijzentafel voor onze top verkopers;

- een topverkoper is iemand die meer dan 20 loten heeft verkocht;

- er in de club foto's hangen waarop een aantal van deze prijzen goed te zien zijn;

- wij benieuwd zijn welke teams de hockey clinic van onze heren/dames 1 wint;

- dat als je klaar bent met verkopen het boekje weer mag inleveren!! (heel   graag zelfs);

- dat er een aantal ouders klaar staan om de gegevens van de kopers in te voeren;

- dat de boekjes uiterlijk zaterdag 5 november bij ons ingeleverd moeten zijn om nog te kunnen verwerken;

- dat wij super trots zijn op alle verkopers van onze club. Wauw, wat zijn ze enthousiast!!

Hierbij een oproep om een boekje in te leveren bij de organisatie als u denkt dat uw kind klaar is met de verkoop. Indien uw kind nog niet klaar is, maar bijvoorbeeld een eerste boekje vol heeft, dan is het voor ons heel fijn om het volle boekje al te mogen verwerken.

Inleveren

Inleveren kan op de volgende adressen, maar óók aankomende zaterdag op de hockeyclub bij de wedstrijdtafel. Door de herfstvakantie zijn er de twee opvolgende weken geen competitiewedstrijden en zal er geen wedstrijdtafel zijn.

Bas van Bommel

Rietstraat 2