Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Selectietrainingen 2018-2019

20-5-2018

De afgelopen weken zijn de selectietrainingen gehouden. De uiteindelijke selectiegroepen voor de eerste elftallen zullen na de laatste competitiewedstrijd bekend gemaakt worden. De teamindeling zal 2ehelft juni gepubliceerd worden.

We hebben de afgelopen weken meer dan 200 kinderen voorbij zien komen. Kinderen deden mee met dromen over het eerste elftal (of nog hoger) of gewoon omdat ze het leuk vinden. Velen waren zenuwachtig, maar bijna allemaal met een flinke dosis enthousiasme. Het is geweldig om te zien hoe onze club momenteel leeft. Uiteindelijk zijn er maar een beperkt aantal kinderen die in het eerste elftal kunnen komen, maar dit zegt niets over de hockeytalenten van de anderen. Wij willen nogmaals benadrukken dat de uiteindelijke selecties niet alleen bepaald worden door de selectietrainingen maar ook door de input op basis van waarnemingen gedurende het gehele seizoen van coaches, trainers, lijncoördinatoren van de Junioren Commissie, Minioren Commissie en Technische Commissie.

Wij willen iedereen bedanken die de afgelopen weken heeft meegeholpen met het in goede banen leiden van de selectie trainingen. Elk jaar worden er weer bergen werk verricht zoals de begeleiding van de oefeningen, het beoordelen van de spelers(ster), het verwerken van de gegevens, het verzorgen van het beste idee van deze trainingen: ‘de waterijsjes’ (Pien top!), het verzorgen voor water voor trainers en beoordelaars etcetera.

Dit zou onmogelijk zijn zonder de hulp van de vele vrijwilligers van de club. De club wordt bestuurd en georganiseerd door vrijwilligers en deze kunnen we altijd gebruiken. Dus als u enthousiast bent geraakt voor de club of u denkt laat ik ook een steentje bijdrage aan de gehele organisatie meldt u zich dan aan via het bestuur ([email protected]); we kunnen in alle geledingen versterkingen gebruiken.

Na de competitie gaan de selectiegroepen voor de eerste elftallen aan de slag met trainen en mogelijk worden er ook oefenwedstrijden gepland. Zo zal er uiteindelijk bepaald worden wie in welk team terecht komt. Het schema is als volgt (en start dus in de week van 11 juni tot uiterlijk 5 juli; deze tijden gelden alléén voor de selectietrainingen):

Voor de selectiegroepen van JA1, JB1 en JC1 zijn de trainingstijden nog niet van bekend

Technische en Junioren Commissie MHC HOCO