Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

ATTENTIE Minioren; informatie lenteseizoen!!

4-2-2018
Beste ouders, lieve kinderen,

Het lenteseizoen komt er weer aan! Dus even wat informatie!

Trainingen
In de week van 26 februari starten de trainingen weer, de TC is nog druk bezig met alle indelingen, dus houd de app goed in de gaten voor dag(en) en tijd!
De meisjes 6-tallen kunnen vrijdag van 17.00-18.00 uur weer meedoen aan "vrijwillig” trainen. Dus bedenk goed of je dit wilt, want als je start, is het de bedoeling dat je er iedere week bent. Ook is het geen vervanging voor de woensdagtraining!

Opening lenteseizoen 3 maart
Op zaterdag 3 maart is de opening van het lenteseizoen. Voor ieder team is er een wedstrijd geregeld. De informatie hierover is al verstuurd, maar mocht het nog niet in de agenda staan, doe dit dan snel. Er is 1 nieuw team en verschillende aanvullingen in de teams. Dus een mooi moment om alvast samen een keer een wedstrijd te spelen.
Er is die dag een wedstrijdtafel en de miniorencommmissie is ook aanwezig voor eventuele vragen en begeleiding.

Wedstrijddata
De indeling van de wedstrijden is nog niet geheel rond, dus houd de app goed in de gaten.
De speeldata zijn wel al bekend;
10 maart, 17 maart, 24 maart, 7 april, 14 april, 21 april, 12 mei, 26 mei, 2 juni, 9 juni
Op 16 juni is de minilotdag, dus zet deze ook alvast in de agenda!
Er zitten data bij die lastig kunnen zijn om een team bij elkaar te krijgen, zoals met hemelvaart en meivakantie. Dit jaar is het inhalen van een wedstrijd verplicht gesteld, dus inventariseer tijdig. En waar nodig, dient er een inhaalwedstrijd gepland te worden.
Data hiervoor zijn; 31 maart, 28 april, 19 mei en 23 juni
We werken op zaterdagochtend met een wedstrijdtafeldienst. Mocht je het leuk vinden om hier af en toe bij te helpen, stuur dan even een mail naar [email protected]

HOCO app
Dan een verzoek vanuit de miniorencommissie
Mocht je een vraag hebben, kijk dan eerst even op de website of op de app. De meeste vragen die per mail komen (en dat zijn er heel erg veel) kunnen hierdoor al beantwoord worden.
Staat het er niet in, dan beantwoorden we jullie vragen graag! Alvast bedankt
We wensen jullie allemaal een zeer gezellig en sportief lenteseizoen toe!

Sportieve groeten,
Miniorencommissie