IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Wijzigingen trainingen

18-10-2017

Beste HOCO-leden en ouders,

De afgelopen maanden hebben we, na een zeer lang aanloop traject, eindelijk de beschikking gekregen over ons langgewenste 4e veld. En is ons 1e veld omgebouwd naar een top waterveld.

Tijdens het vergunningtraject hebben we ervoor gekozen om de aanvraag bouw veld en aanvraag plaatsing lichtmasten los te koppelen. Dit om de aanleg van het 4e veld zo min mogelijk verdere vertraging te laten oplopen.

Een onvoorzien probleem ten aanzien van het bestemmingsplan heeft er in geresulteerd dat de vergunning voor plaatsing lichtmasten forse vertraging heeft opgelopen.

Hierdoor zijn we pas in het voorjaar van 2018 in staat om de lichtmasten rond veld 4 te realiseren. Ik ben me ten zeerste bewust dat dit de prachtige uitbreiding van onze veldcapaciteit in de avonduren tenietdoet. Gevolg van dit alles is dat we met trainingen moeten inschikken en herschikken.

Onze Technische Commissie zal de leden van de betreffende teams per mail op de hoogte stellen van het gewijzigde trainingsschema dat na de herfstvakantie al in gaat. Voor de overige teams die geen bericht ontvangen, blijft het traingingsschema ongewijzigd.

Vooralsnog is dit helaas niet anders. Tot aan de winterstop zullen we helaas met de huidige situatie moeten dealen. Wij hopen na de winterstop, begin maart, dat we alles weer terug kunnen zetten zoals het stond.

Ik hoop voor deze situatie op jullie begrip en medewerking. Wij zullen als bestuur gedurende de winterstop alles op alles zetten om in maart 2018 de verlichting in orde te hebben.

Met sportieve groet namens het bestuur, Ron Zwart