Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Olympische Spelen hockeytoernooi bij HOCO voor C en D jeugd!

28-2-2024

Beste leden en coaches van de C en D jeugd,

Op Zaterdag 22 juni organiseren wij weer het CD-toernooi bij HOCO te Oisterwijk!

Ditmaal met het thema: Olympische spelen

Het niveau is alles tussen de 2e - 6e klasse dus echt breedte hockey voor recreatieve teams voor zowel jongens als meisjes.

De openingsceremonie begint om zaterdag om 9u tussen de wedstrijden door is er tijd voor spelletjes en spectaculaire attracties zoals o.a. Tobbedansen een mega achtbaan en veel meer!

Rond de middag zal er door ons voor een lekkere lunch gezorgd worden, dat zit bij het inschrijfgeld in.

Omstreeks 17.00 zal het toernooi worden afgesloten met het uitreiken van medailles aan de deelnemers

Aanmelden met je team kan tot 1 juni, we hebben plaats voor maximaal 36 teams en vol is vol.

Deelname kosten bedragen 200 euro per team, maar voor HOCO/HvB teams slechts 100 euro!

Aanmelden of vragen, mail maar even aan:[email protected]

Impressie van een vorige editie? HOCO hockey Toernooi 2021 (youtube.com)

De organisatie (06-20418413)