IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Dames 1 op koers na zege

22-5-2017
Het was even zoeken naar ritme voor de dames van HOCO afgelopen zondag in Heesch. Op een traag en kurkdroog zandveld waar de bal al snel als gecamoufleerd object veranderde moest Dames 1 potten zien te breken.

In een duel waar Heesch in de beginfase opvallend fris hockey liet zien en waar 1 arbiter na veel en lang zoeken eindelijk zijn 'kapitein' had gevonden kwam Dames 1 na verloop van tijd in de wedstrijd. De bevrijdende treffer van Anne Jacobs (0-1) en de beslissende solo van Sophie van den Dungen met doelpunt als resultaat zette Dames 1 op de comfortabele 0-2 voorsprong.

Net als vorige week kon Dames 1 ook deze wedstrijd eenvoudig verdedigend uitspelen en wist het door puntenverlies van Apeliotes zelfs nog een beetje in te lopen op de koploper.

Volgende week speelt Dames 1 thuis om 12.45 uur. Tegenstander Bemmel komt dan op bezoek. Alle HOCO-support is meer dan welkom!

Groetjes,

HOCO Dames 1