Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

22-2-2017
Beste Hoco leden en ouders,

Eindelijk is het zover…!

Na veel voorbereiden en vergaderen door onze Waterveld Commissie zal na de Carnavalsvakantie de gemeente beginnen met snoeiwerkzaamheden ten bate van ons nieuwe 4e veld. Wanneer dit is afgerond zal er op korte termijn ook gegraven gaan worden in het grasveld achter en rondom veld 1.

Ik wil jullie met klem vragen om weg te blijven van het werk terrein.

We kunnen ons geen ongevallen of dergelijke permitteren en bovendien willen we ook geen vertraging oplopen. De bedoeling is dat medio/eind juli beide velden aan ons worden opgeleverd, zodat wij komend seizoen volop gebruik kunnen maken van deze prachtige uitbreiding. Volg de werkzaamheden met interesse maar laat het werk over aan de werklui!

In het clubhuis hangt op de fotowand een mooie impressie van hoe het gaat worden.
We zullen op de site de vorderingen van de werkzaamheden laten zien door middel van een leuke foto galerij. Leuk voor nu en mooi voor later.

Met sportieve groet, namens het hele bestuur,

Ron Zwart