IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Loten verkoop Grote Clubactie

30-9-2016
Deze week zijn tijdens de trainingen de verkoopboekjes met een uitlegbrief uitgedeeld van de grote clubactie. Vanaf zaterdag 1 oktober mogen de kinderen langs de deuren om de lootjes te verkopen.

Met de opbrengst hebben we de afgelopen jaren o.a. een speeltuin aangelegd, het mini kunstgrasveldje en vorig jaar het speeltoestel dat begin 2016 geplaatst is.

Met de opbrengst van dit jaar willen we twee grote goals kopen voor op ons nieuw aan te leggen 4e (water)veld. Wij hopen dat de kinderen dit jaar net zo enthousiast als vorig jaar gaan verkopen.

Vorig jaar hebben de kinderen die meer dan 20 loten hadden verkocht een prijs mogen kiezen van een prijzentafel. Diverse ondernemers uit de omgeving hadden hiervoor prijzen ter beschikking gesteld. De prijzen waren bijv. een zonnebril, sticktassen, een hockeystick, hockeyballen, ijsjes, chocolaatje, kadokaarten van speelgoedwinkels etc.
Ook dit jaar proberen we wederom een geweldig assortiment voor de prijzentafel te realiseren. Als u een mooie prijs voor de prijzentafel beschikbaar kunt stellen vernemen wij (Soraya en Laura), de organisatie van de clubactie, dat heel graag van u.

De verkoopboekjes kunnen ingeleverd worden als ze vol zijn of als de kinderen klaar zijn met verkopen. Nieuwe verkoopboekjes zijn ook te verkrijgen. Op zaterdag bij de wedstrijdtafel, en anders op te halen bij Soraya of Laura.

Heel veel succes met de verkoop!

Groetjes,

Soraya Schilleman (06-10434557)
Laura van Kempen (06-24646869)

HET MAILADRES IS: [email protected]