Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Jong Dames 1 pakt punten in Berkel-Enschot

27-9-2016
Na een redelijke moeizame start in de competitie kwam de motor van Jong Dames 1 afgelopen zondag in Berkel-Enschot dan toch echt op gang. Waar eerdere wedstrijden met 4-3 en 2-1 nipt verloren werden, wonnen de in de 2e klasse spelende dames gister met een 5-3 score van Berkel-Enschot.

De 1-0 score werd door een prachtige strakke bal geopend door Rowie, 5 minuten later maakte Imke daar 2-0 van met een fraai backhand schot uit de draai. De dames van Berkel kwamen terug tot 2-1 waardoor de spanning weer terug in de wedstrijd kwam.

Na rust tekende Sophie met een tip-in voor de 3-1, maar Berkel Enschot deed al gauw een stapje er bij.. 3-2. De dames bleven vechten en dat werd beloond. Niet veel later was het Sophie die weer op de juiste plek stond voor een tip-in... 4-2..

Rowie deed daar na een tennisactie van Larissa nog een schepje bovenop. 5-2. De dames van Berkel kwamen nog terug tot 5-3, maar gaven daarna de strijd op.

De 3 punten gingen mee terug naar Oisterwijk. Ga zo door dames!