Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Dames 1 zegeviert ook in topduel

27-9-2016

Dames 1 gisteren de belangrijke wedstrijd tegen concurrent Apeliotes met 2-0 gewonnen. Door de zege heeft Dames 1 nu alleen de koppositie te pakken met Wijchen in de achtervolging op twee punten achterstand.

In een boeiend en spannend duel bleven beide ploegen met aanvallende intenties spelen met uiteindelijk de beste kansen voor Dames 1. Halverwege de eerste helft was het Anne Lemmens die haar ploeg op voorsprong zette. Alertheid en scherpte in de aanvalscirkel werd beloond (1-0).

De tweede helft bleef enigszins gelijk opgaand maar met een iets scherper Dames 1. Met snel combinatiespel in de kleine ruimtes wist het de wedstrijd te controleren en werd er door een fantastisch schot van Laury Zwart een einde gemaakt aan alle mogelijke twijfels (2-0). Wederom heeft Dames 1 als collectief sterk gespeeld en blijft het vertrouwen groeien.

Volgende week spelen de dames uit tegen Waalwijk. Aanvangstijd 12.45 uur. Alle HOCO-support is meer dan welkom! Het is tenslotte maar 20 minuutjes rijden.

En.. kan je er geen genoeg van krijgen? Ook Heren 1 speelt daarna om 14.45 uur tegen Waalwijk H1.