Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

RUN4GIJSJE EIGENWIJSJE, Tilburg Ten Miles 2016

22-9-2016

Op 4 september om 10.15 verzamelden meisjes D2 op de Korte Heuvel in Tilburg. Klaar om de 5 kilometer van de Tilburg Ten Miles te lopen. En allemaal gehuld in een geel shirt van stichting Gijsje Eigenwijsje, het goede doel waarvoor de meisjes liepen. Ze hadden allemaal klusjes gedaan om het inschrijf-/sponsorgeld bij elkaar te verzamelen en zo dit mooie doel te steunen.

De een was nog zenuwachtiger dan de ander, zouden we het wel halen? Weet jij de weg en heb ik wel goed genoeg geoefend? Nou, dat hadden ze allemaal. Een loopschema mee op vakantie en iedereen heeft wel iets gedaan. Heel knap! En daar ging het team met vier begeleiders, op naar de start op de Schouwburgring. Het startschot! Even dringen in de menigte en off we go..

We liepen in drie groepen zodat iedereen ongeveer z'n eigen tempo kon lopen. En wat een feest was het onderweg. Gezellige straten met muziek, lekker kletsen over wat er allemaal te zien was, sponzen- en waterposten, enthousiaste toeschouwers en onderweg natuurlijk de steun van de ouders die op veel plekken in de stad stonden aan te moedigen!

Na bijna 5 kilometer in de benen hadden sommige dames zelfs nog energie over voor een echte eindsprint naar de finish. Het was een super race! We werden, met welverdiende medaille, onthaald door de ouders en gefeliciteerd met deze mooie prestatie.

Een super voorbereiding op een nieuw hockeyseizoen en een mooi bedrag opgehaald voor de stichting.
Top gedaan dames!

www.stichtinggijsjeeigenwijsje.com