Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

NIEUWE BARCOMMISSIE STELT ZICH VOOR

22-9-2016

Ik, Mariëlle Coppens, ga samen met Axel Kloppers en Rob de Weijer proberen het sportcafé in goede banen te leiden. Met een groep enthousiaste mensen die de bar willen bemannen, hopen we dat iedereen zich thuis voelt in het sportcafé van HOCO. Je kunt er terecht voor een lekker kopje koffie of thee, een frisje, een borrel maar ook voor een heerlijk (gezond) broodje of andere versnapering.

Voorheen heb ik me binnen HOCO bezig gehouden met de Arbitrage. Na een tussenjaar begon het toch wel weer te kriebelen om iets te gaan doen voor de club. Mijn hart ligt echt in de horeca; nadat ik de hotelschool heb afgerond, heb ik 16 jaar met erg veel plezier een restaurant en catering gehad. Op dit moment werk ik als praktijkdocent op de Rooi Pannen in Eindhoven. We hopen er met z’n allen iets moois van te maken en dat jullie gezellige uurtjes beleven in het sportcafé van HOCO.

Mijn naam is Axel Kloppers. Pas één jaar lid van HOCO, bij Heren 1, maar ik vind het zo'n mooie club dat ik besloten heb om me nog meer in te zetten, door middel van lid zijn van de barcommissie.
Ik heb enige jaren ervaring binnen de horeca, heb bij verscheidene café's en restaurants gewerkt, en ik denk dat ik met die ervaring, en mijn collega's van de bar,  het sportcafé naar een nog hoger niveau kan tillen. Tot aan de bar!

Hallo mijn naam is Rob de Weijer; ik ben 47 jaar. Als enige van de familie ben ik geen lid van HOCO, mede daarom vond ik het tijd worden om mezelf ook voor de club in te zetten. We hebben 3 kids die spelen in de C2 / D1 / 6E1 en Erica is weer op zondag gaan hockeyen bij de Veterinnen.
In het verleden ben ik veel werkzaam geweest in de horeca, aangezien dit me nog steeds aanspreekt is dit voor mij de optimale combinatie om mezelf in te zetten voor de club.

Sinds het begin van dit seizoen zijn Marielle, Axel en ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het sportcafé van HOCO. Samen met een enthousiast team van medewerkers hopen wij er een succes van te maken.  Tot ziens!