Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Even voorstellen.. Veri Dautzenberg (HockeyWerkt)

16-9-2016
Even voorstellen

Wellicht heeft u mij de afgelopen week al rond zien rennen op de hockeyclub…… Mijn naam is Veri Dautzenberg, 25 jaar en ik woon momenteel in Breda. Oorspronkelijk kom ik uit het mooie Zuid-Limburg, waar ik altijd actief ben geweest bij Hockeyclub Scoop (Sittard-Geleen). Na het afronden van mijn opleiding aan de Fontys Sporthogeschool deze zomer, ben ik gestart met werken bij HockeyWerkt.

Vanuit HockeyWerkt ben ik elke maandag, woensdag en vrijdag op de velden van HOCO te vinden. Vooral de minioren ga ik op woensdag en vrijdag begeleiden in hun rol als trainer. Daarnaast ga ik met tips en tops ook de jeugd trainers proberen te versterken.  Om ook mezelf te blijven ontwikkelen als trainer ga ik aan de slag met Dames 3 (Jong dames 1) en Heren 2 (Jong heren 1). Kortom, genoeg leuke activiteiten waar ik mijn passie en energie in kwijt kan.

Heeft u nog vragen of zijn er zaken die u met mij wil delen dan stap gerust op mij af.

Bij deze wens ik u allemaal een plezierig, leerzaam en vooral sportief seizoen!

Groetjes, Veri

Wat gaat Veri doen?

De woensdagen en vrijdagen zal Veri de trainers begeleiden. Ze ondersteunt ze bij het training geven. Ze zal de trainers tips en tops geven,  zodat het nog betere trainers worden. Het eerste aanspreekpunt voor deze minioren trainers is Veri. Haar vragen ze om hulp en uitleg. Veri weet wat er verwacht wordt van de trainers en zal dit ook met ze communiceren. Via de mail, maar ook wekelijks op het veld.

Ook zorgt Veri dat er voor alle trainers van de minioren trainingen in een digitaal systeem klaar staan. Zo komen alle onderdelen aan bod die de minioren moeten beheersen.

Met de activiteiten van Veri wordt de visie van Hoco op de technische ontwikkeling van de jongste jeugd op een professionele wijze uitgedragen.

Voor vragen over de trainingen kunt u bij Veri terecht. Voor technische vragen kunt u zich richten tot de technische commissie. Mocht Veri u niet verder kunnen helpen bij vragen dan zal de technische commissie contact met u opnemen.

Technische Commissie