Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Nieuw Adidas-shirt voor HOCO-jeugd met sponsoren erop

25-7-2016

Beste (ouder van een) jeugdlid,

Adidas wisselt ieder olympisch zomerjaar zijn teamwear-collectie, dat is dus dit komende seizoen van toepassing. Omdat wij als bestuur voor komende jaren gekozen hebben voor ABN AMRO als hoofdsponsor, zouden alle bestaande jeugdshirts moeten worden voorzien van een nieuwe opdruk in de vorm van het ABN AMRO logo. Dit zou logistiek een zeer forse klus betekenen. In overleg met ABN AMRO en onze nieuwe XXL Sponsor Jeugd HIT Profit heeft het bestuur besloten om dit jaar in samenwerking met onze sponsoren een investering te doen, met als doel een uniforme uitstraling en optimale uitstraling voor  onze nieuwe sponsoren en HOCO een club is waar je trots op mag zijn om erbij te horen.

Op de ALV van woensdag 13 juli is aan de aanwezige leden bekend gemaakt dat alle spelende juniorleden vanuit HOCO eenmalig gratis voorzien worden van het nieuwe Adidas-shirt. De keepers worden voorzien van een nieuw oranje Adidas- shirt. Dit shirt kan alleen door de leden individueel op vertoon van een geldig legitimatie bewijs bij CLUB Hockey en Golf te Tilburg opgehaald worden. De ledenlijsten worden voor dat doel aan CLUB beschikbaar gesteld. Zodra de shirts beschikbaar zijn, hoort u dit van ons en verwachten wij dat deze zo snel mogelijk opgehaald gaan worden, doch pas na half september, zodat wij er in het nieuwe seizoen allemaal spik en span op staan.

Verder betekent dit dat vanaf komend seizoen individuele sponsorvermelding op het wedstrijdtenue niet is toegestaan. Sponsoruitingen zijn alleen toegestaan na en in overleg met de sponsorcommissie en het bestuur. Op trainingspakken, sweaters e.d. is wel per team een individuele sponsorvermelding mogelijk, waarbij de sponsor er rekening mee moet houden dat hij naast alle kosten € 200,- aan HOCO dient te betalen, tenzij deze sponsor al "Vriend van MHC HOCO” is door middel van bijvoorbeeld bordsponsoring en via die weg al heeft bijgedragen aan sponsorinkomsten voor HOCO, of als nieuwe sponsor "Vriend van MHC HOCO” wordt (zie sponsorpagina op de HOCO-website, wat dit precies inhoudt).

Indien een naam en/of rugnummer achterop het shirt gewenst is, mag dit, de extra drukkosten hiervoor circa € 7,-/ shirt/ drukgang (naam is 1 drukgang en rugnummer is een aparte drukgang, kan niet tegelijk) zijn voor rekening van het lid en dient per team zelf geregeld te worden.

Tot slot een fijne vakantie toegewenst!

Met vriendelijke groet,

namens het bestuur van MHC HOCO