IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

HOCO Mixed Team Kampioen Bij MOP

25-7-2016

Na een spannende finale in de zinderende hitte op woensdag 20 juli is mixed team Wit tot kampioen gekroond van de Gouden Badslipper bij hockeyclub MOP in Vught.

De weken voorafgaand aan de finale had team Wit steeds overtuigd gewonnen van de tegenstanders. Team Zaltbommel was echter in topvorm en wist team Wit – dat door een fout in de communicatie via What’sApp zonder keeper speelde – te verslaan met 3-1. Dit betekende dat beide teams 15 punten hadden in het klassement. Gezien de ruime overwinningen gedurende het toernooi heeft team Wit overtuigd gewonnen met het doelsaldo. Derhalve de terechte winnaars van dit toernooi!

Het geheim van team Wit tijdens het Gouden Badslipper toernooi was het uitnodigen van dames. Normaliter speelt team Wit matige wedstrijden op de woensdagavond bij HOCO, maar als een gemengd elftal worden de sterren van de hemel gespeeld!

Speciale dank gaat hierbij uit naar drie dames in het bijzonder:

1) Irene: Zij coördineert voor een deel van het team het transport naar Vught en ter plekke blijkt ze een kei in de financiële administratie te zijn, waardoor de bierpot nooit op is en er genoeg drank is. Bedankt daarvoor!

2) Maartje: Zij is het brein achter de strategische zet om Team Wit in het zwart te laten spelen. De mannen van team Wit hadden daar wat moeite mee, maar het heeft zeker gewerkt (saillant detail, de finale werd wel in het Wit gespeeld en verloren.....).

3) De vriendin van Rob: Bleek uiteindelijk gewoon Salina te heten. Niet alleen een topper op het veld, maar ook daarbuiten. We hopen dat Rob je komend jaar weer vaak meeneemt naar team Wit.

Tot slot wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken Edo te bedanken voor de mooie tijd bij HOCO. Edo verhuist deze zomer met zijn gezin naar Amersfoort. We zullen je niet alleen op het veld missen, maar zeker ook daarbuiten. Veel succes in Amersfoort!